måndag 19 november 2007

Vilket napp Del 2

Kom precis hem från en fantastisk fiskeresa från Sveriges härliga innanhav vänern , det var en rolig och framförallt spännande fisketripp med Andreas som jag måste tacka för trevligt sällskap, självklart saknade vi cakar hoppas hann e på nästa gång vilket jag inte tvivlar på ett dugg . Vi hann även med att se kristinehamns kvällsutbud igår kväll som inte var något att hurra för , men vi fick oss en matbit plus en incident som hände på krogen som jag får berätta om framöver ,uppdatering av resan kommer imorn , är trött måste lägga mig nu ,här kommer del två av laxen jag fick förra trippen som vägde 9,3 KILO ...Hääärliigt!

4 kommentarer:

Unknown sa...

hehe riktigt härlig lax som sagt.

Älskar också Cakars snack. fin kameraman + kommentator

Anonym sa...

Ok, det får anses vara bevisat att laxen uppfiskades vid nämnda tillfälle. Superanonym från uPPsaala.

Anonym sa...

ja jag trodde ju den var inhandlad på allfisk i tannefors !

Anonym sa...

tjenare aggam , gratulerar kompis jag njuter med dig , roliga filmer, puss aggam