torsdag 15 november 2007

Vildsvinsjakt med franco

Äntligen har jag fått bukt med problemen på min blogg som stått stilla ett tag ,men nu kommer det funka förhoppningsvis ,jag har börjat jaga lite mellan fisket ,med den stora italien jägaren grande Franco , vi var ute på francos jaktmarker som ligger i dom stora skogarna vid ullrika som det är gott om vildsvin ,jag satt ett pass från klockan 20 - 02.00 det var riktigt kallt och snö men snön är bra för det blir ljusare mot snön .Klockan 22.20 kom nappet eller jag menar vildsvinen, men jag vet inte vad som hände vi missa dom ,dom blev skrämda av något vad vet jag inte ,det gick så snabbt dom hann att gå fram till platsen som vi hade utfodrat med vete och bröd en tunna full med ärtor som dom slog ner ,franco skyllde på mig att jag förde för mycket liv, ja vad ska man säga okey då jag tar på mig det ,men nästa gång ska dom få svinen!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det påminner om blairwitch 2

Unknown sa...

ÄNNU en fantastisk film från naturkännaren Simon Seropian. LEVERERA MERA SÅNT!

Dock vill vi se kräkfilmen som cakar deltog i!