torsdag 20 september 2007

Frukost , lunch , middag !!!!

Jag tänkte bara visa hur mycket jag hinner med på en dag . 08.00 börjar med en frukost på jobbet ,08.10 sätter igång att arbeta för fullt,14.00 slutar arbeta, åker och hämtar båten som står på trailer,14.20 åker mot kusten , idag blev det Stegeborg . 15.20 framme sätter i båten , kollar igenom alla fiskeredskap , pratar med grabbarna om dagens planer ,vad vi ska gå in för att fiska för fisk idag.1545 äntligen åker vi ut mot dagens äventyr, 19,30 börjar bli mörkt ,åker in upp med båten snacka lite om dagens fångst,20.00 åker mot Linköping, hemma 21,00. Fotboll champions leuge har äntigen börjat!


7 kommentarer:

Simpa sa...

Ber om ursäkt att inlägget blev lite fel,strular lite ,men det ordnas snabbt!!

Anonym sa...

finns bara ett ord - världsklass!!

Anonym sa...

Pochoooooooooo
tam yedik..... Sen bir dayak istioursoun. sennin blogg poch yapiourom. SENIN balık tutmak HEP istemek Istiourson. sen hep soulour sen evime geligek sin sen tam yalan söylemek yapiourson, her zaman yalan söylemek istioursun. senin balik tutmak pocho ustune poch yapiourom.
hoşça kal//// anonimum




Exempel

Anonym sa...

simpa bästa killen i stan

Anonym sa...

Hahahahahahh ,tja Linda, kul att du hittat hit . Men du borde skrivit på svenska , så att alla förstod , hur du bröt ner mig med alla dina svordomar mot mig, men va fan jag kanske förtjänar dom , puss o kram .

jankovic sa...

Vilken kille!! Tänk om vi alla kunde vara så effektiva.... och tänk om vi alla kunde jobba till 14!!

mvh/Kritikern..... lyfter på hatten för Sipma "The King of Fish"

Anonym sa...

Simpa - The real tony soprano