fredag 26 juni 2009

Merci mr jackson !

Jag vet att det här inte har något med fiske att göra , men det är mitt sätt att hylla en av dom största som tyvärr har gått bort, Michael jackson ! Jag var på hans konsert 1992 på stadion i stockholm och det var absolut en av dom bästa konserter jag varit på utan tvekan !Man e liksom uppväxt med hans musik , oldschool ! Jag har många bra minnen från den tiden ,till och med farsan o morsan shejka loss när dom hörde billie jean i högtalarna , ja,,jag tror dom flesta har shejkat loss till hans låtar ! Michael stod för två saker som jag kommer att minnas honom för, FRED och RÄTTVISA i världen !

Jimi Hendrix, Elvis Presley, Bob Marley ,Roger Waters, Kurt Cobain, Ray Charles,Miles Davis,Marlon Brando,Kemal Sunal, Michael Jackson,...

Tack så mycket och till er alla VILA I FRED !







Inga kommentarer: