torsdag 1 maj 2008

Skogens konung

Idag va jag ute och fiska på kusten med mackan o franco,vi såg tre älgar på jätte nära håll ,den första stod precis vid vägkanten typ två meter ifrån oss men jag hann alldrig att fota den ,dom två andra såg vi på vägen hem typ 100 meter ifrån min båtplats häftigt ,dom lyckades jag filma titta på filmen ,franco blev helt i extas o visste inte vad han skulle ta sig till gubben fick värsta spelet på mig o gorma om att jag hade skrämt iväg dom för att jag gick ut o filma dom , jag o mackan bara garva hahahahahaha ....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin film ju bara att skicka in till ett med naturen ,kul att du är igång igen simpa började få abstinensbesvär hahaha...


Fiskekungen//

Anonym sa...

Äntligen, har Simpas bloggförlamning släppt. Vill gärna se en stillbild på stekbordet.
/Lollo